Giving beyond borders ; how companies engage in corporate philanthropy internationally Giving beyond borders ; how companies engage in corporate philanthropy internationally
Giving beyond borders ; how companies engage in corporate philanthropy internationally Giving beyond borders ; how companies engage in corporate philanthropy internationally

Anglais Giving beyond borders ; how companies engage in corporate philanthropy internationally (édition en anglais)

À propos

The international dimension of corporate philanthropy from a company's perspective brings out a key question: How does one build a common narrative, capable of unifying energies and conveying values on behalf of an entire group?To answer this question, Giving Beyond Borders presents the ten key steps to a successful international giving policy, through the testimonies of practitioners and expert opinions, as well as the necessary theoretical tools. // La dimension internationale du mécénat est révélatrice d'une question centrale pour l'entreprise : comment raconter une histoire commune, fédératrice d'énergies et porteuse de valeurs pour l'ensemble d'un groupe ? Pour répondre à cette question, Mécènes sans frontières présente les dix étapes clés d'une politique de mécénat international réussie, à travers les témoignages de praticiens, des éclairages d'experts, mais aussi les outils théoriques nécessaires.

Rayons : Entreprise, économie & droit > Entreprise, gestion et management > Fonctionnement / Organisation > Organisation des entreprises

  • EAN

    9782907507318

  • Disponibilité

    Disponible

  • Nombre de pages

    276 Pages

  • Longueur

    20 cm

  • Largeur

    14.2 cm

  • Épaisseur

    1.8 cm

  • Poids

    504 g

  • Distributeur

    Admical

  • Support principal

    Grand format

Infos supplémentaires : Broché  

empty